Predmet Javnog poziva je zaprimanje prijava pravnih osoba zainteresiranih za ostvarivanje (su)financiranja programa i projekata usmjerenih na dobrobit djece i mladih te podršku istima kroz različite sadržaje koji su od vitalne važnosti za njihov rast i razvoj.
Pravne osobe koje imaju pravo ostvariti (su)financiranje programa/projekta ovog Javnog poziva su:
– organizacije civilnog društva koje su osnovane sa svrhom promicanja dobrobiti osobnih i imovinskih prava djece te promicanja obiteljskih vrijednosti i osnaživanja obitelji,
– pravne osobe osnovane za obavljanje kulturnih, obrazovnih, sportskih, rekreacijskih i sličnih djelatnosti sve sa svrhom promicanja dobrobiti osobnih i imovinskih prava djece te promicanja obiteljskih vrijednosti i osnaživanja obitelji,
– javne ustanove,
– tijela državne uprave,
– tijela jedinica lokalne samouprave,
– tijela jedinica područne (regionalne) samouprave.
Za potrebe dodjele potpora na temelju ovog Javnog poziva, Zaklada je predvidjela i osigurala ukupni iznos financijskih sredstava u visini od 550.000,00 EUR, a Zaklada će programe/projekte pravnih osoba (su)financirati u najnižem pojedinačnom iznosu od 1.500,00 EUR, odnosno u najvišem pojedinačnom iznosu od 20.000,00 EUR.
Programi/projekti za koje se temeljem ovog Javnog poziva traži (su)financiranje mogu biti samostalni programi/projekti pravnih osoba – prijavitelja, ali i partnerski programi/projekti pravnih osoba – prijavitelja gdje se odnosne pravne osobe – prijavitelji pojavljuju kao nositelji (vodeći partneri) programa/projekta.
Aktivnosti i svrha programa/projekata za koje se temeljem ovog Javnog poziva traži (su)financiranje od strane Zaklade moraju biti usmjereni na promicanje dobrobiti osobnih i imovinskih prava djece te osnaživanje obitelji u situacijama različitih socijalnih, zdravstvenih, odgojnih i obrazovnih potreba djece, odnosno na podupiranje kulturnih, obrazovnih, sportskih, rekreacijskih, vjerskih i drugih sadržaja od vitalne važnosti za rast i razvoj djece i mladih.
(Su)financiranje programa/projekata može se dodijeliti za (su)financiranje sljedećih područja:
– sustava obiteljskih potpora,
– skrbi za djecu i promicanja obiteljskih vrijednosti i osnaživanja obitelji,
– zdravstvene zaštite majke i djeteta,
– odgoja i obrazovanja,
– izvanškolskih aktivnosti učenika i korištenje slobodnog vremena djece iz područja sustava obiteljskih potpora, skrbi za djecu, zdravstvene zaštite majke i djeteta, odgoja i obrazovanja, izvanškolskih aktivnosti učenika i korištenja slobodnog vremena djece.
Troškovi koji se neće (su)financirati su, uključujući, ali ne ograničavajući se na, sljedeći:
– troškovi koji se već financiraju iz drugih javnih izvora,
– bruto II troškovi plaća zaposlenika pravne osobe – prijavitelja i/ili partnera u organizaciji i provedbi programa/projekta u iznosu većem od 20,00% ukupnih financijskih sredstava koji se potražuju od Zaklade za provedbu programa/projekta za koji se podnosi prijava temeljem ovog Javnog poziva,
– troškovi naknade za prijevoz na posao i s posla zaposlenika pravne osobe – prijavitelja i/ili partnera u organizaciji i provedbi programa/projekta,
– materijalna prava, zaposlenika pravne osobe – prijavitelja i/ili partnera u organizaciji i provedbi programa/projekta, na koja eventualno imaju pravo temeljem internih odluka, ugovora o radu i sl.,
– dnevnice zaposlenika pravne osobe – prijavitelja i/ili partnera u organizaciji i provedbi programa/projekta,
– dnevnice i pokriće putnih troškova po osnovi 0,50 €/km za osobe koje nisu u radnom odnosu s pravnom osobom – prijaviteljem i/ili partnerom u organizaciji i provedbi programa/projekta
– troškovi loko vožnje,
– opći troškovi koje pravna osoba nužno ostvaruje za potrebe redovitog poslovanja pravne osobe – prijavitelja, primjerice trošak najma prostora, te režijski troškovi,
– troškovi vanjskih usluga knjigovodstva/računovodstva za pravnu osobu – prijavitelja
– kamate, redovne bankarske naknade,
– troškovi koji nisu povezani sa sadržajem i ciljevima programa/projekta,
– troškovi ljudskih resursa za koje objektivno ne postoji svrsishodnost i korisnost njihovog angažmana vezano za postupak provedbe prijavljenog programa/projekta,
– dugovi pravne osobe – prijavitelja i stavke za pokrivanje gubitaka ili dugova,
– naknade za učešća u stjecanju financijskih sredstava iz drugih izvora,
– troškovi i naknade vezane za kupovinu zemljišta i/ili građevina,
– troškovi konverzije valuta, naknade i gubici na tečajnim razlikama,
– zajmovi trećim stranama,
– carinske i uvozne pristojbe ili druge s time povezane naknade/izdaci,
– novčane kazne, financijske kazne i troškovi sudskih postupaka,
– duhanski i alkoholni proizvodi.
Prijave pravnih osoba za (su)financiranje programa i projekata temeljem ovog Javnog poziva vrše se samo i isključivo elektroničkim putem i to on-line popunjavanjem i slanjem elektroničkog obrasca koji će tijekom cjelokupnog trajanja razdoblja za podnošenje prijava biti dostupan na službenim internetskim stranicama Zaklade (www.zhzd.hr) u rubrici Pravne osobe, podrubrici Natječaji.
Prijave se zaprimaju od 29. ožujka 2024. godine do 29. travnja 2024. godine.
Više informacija na OVOJ poveznici.
Više priča
Zaslužena mirovina za našeg omiljenog matičara Jozu!
Obilježeni važni datumi novije hrvatske povijesti
[NAJAVA] Vincelovo 2025. u Kutjevu: Više od 20 izlagača, vinara, OPG-ova i rukotvorina!