22. prosinca 2024.

Kutjevački.hr

INFORMATIVNI PORTAL GRADA KUTJEVA

Javni poziv za financiranje projekata udruga Grada Kutjeva koje djeluju u području sporta za 2025.


Udruge sukladno ovom Natječaju mogu prijaviti projekt za sljedeća prioritetna područja:  

  1. Poticanje razvoja i promicanje sportsko-rekreacijskih aktivnosti
  2. Planiranje, izgradnja, održavanje i korištenje sportskih građevina
  3. Sudjelovanje klubova u sportskim natjecanjima

Prihvatljivi izravni troškovi projekta su:

-organizacija obrazovnih aktivnosti, okruglih stolova (pri čemu treba posebno naznačiti vrstu i

cijenu svake usluge),

− nabava opreme i materijala za provedbu aktivnosti,

− grafičke usluge (grafička priprema, usluge tiskanja letaka, brošura, časopisa i sl. pri čemu treba

navesti vrstu i namjenu usluge, količinu, jedinične cijene),

− usluge promidžbe (televizijske i radijske prezentacije, održavanje internetskih stranica,

obavijesti u tiskovinama, promidžbeni materijal i sl. pri čemu je potrebno navesti vrstu

promidžbe, trajanje i cijenu usluge),

− intelektualne usluge,

− uređenje objekata i prostora koje organizacije i zajednice koriste za obavljanje svoje djelatnosti,

− troškovi reprezentacije vezani uz organizaciju programskih odnosno projektnih aktivnosti (pri

čemu treba navesti svrhu, učestalost i očekivani broj sudionika i sl.),

− troškovi stručnih osoba angažiranih na projektu/programu,

− troškovi nabavke opreme nužne za provedbu projekta/programa koja mora biti specificirana po

vrsti i iznosu,

− putni troškovi (npr. dnevnice za službena putovanja),

− izdaci za prijevoz i smještaj (pri čemu je potrebno specificirati broj osoba, odredište, učestalost

i svrhu putovanja te vrstu javnog prijevoza, vrstu smještaja i broj noćenja),

− ostali troškovi izravno vezani uz provedbu aktivnosti programa ili projekta.

Prihvatljivi neizravni troškovi projekta su:

-troškovi režija (plin, voda, telefon, internet, najam prostora, struja i slično),

-bankovni troškovi, poštanski troškovi, troškovi uredskog materijala, troškovi knjigovodstva

Za financiranje projekata u sklopu ovog natječaja raspoloživ je iznos od 200.000,00 tisuća eura.

Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti u 1. i 2. prioritetnom području po pojedinom projektu je 100,00 eura, a najveći iznos po pojedinom projektu je 30.000,00 eura.

Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti u 3. prioritetnom području po pojedinom projektu je 1.000,00 eura, a najveći iznos po pojedinom projektu je 150.000,00 eura.

Rok za podnošenje prijedloga projekata i programa je 30 dana, a završava 22. studenog 2024.

Obvezne obrasce i propisana dokumentacija dostavlja se elektronički putem sustava ePrijave.