Javni poziv za financiranje projekata udruga Grada Kutjeva koje djeluju u području socijalne skrbi, humanitarnih djelatnosti, branitelja i stradalnika te zaštite zdravlja i okoliša za 2025.
Udruge sukladno ovom Natječaju mogu prijaviti projekt za sljedeća prioritetna područja:
Socijalna skrb i humanitarne djelatnosti
Branitelji i stradalnici
Zaštita zdravlja i okoliša
Prihvatljivi izravni troškovi projekta su:
− organizacija obrazovnih aktivnosti, okruglih stolova (pri čemu treba posebno naznačiti vrstu i cijenu svake usluge),
− nabava opreme i materijala za provedbu aktivnosti,
− grafičke usluge (grafička priprema, usluge tiskanja letaka, brošura, časopisa i sl. pri čemu treba navesti vrstu i namjenu usluge, količinu, jedinične cijene),
− usluge promidžbe (televizijske i radijske prezentacije, održavanje internetskih stranica, obavijesti u tiskovinama, promidžbeni materijal i sl. pri čemu je potrebno navesti vrstu promidžbe, trajanje i cijenu usluge),
− intelektualne usluge,
− uređenje objekata i prostora koje organizacije i zajednice koriste za obavljanje svoje djelatnosti,
− troškovi reprezentacije vezani uz organizaciju programskih odnosno projektnih aktivnosti (pri čemu treba navesti svrhu, učestalost i očekivani broj sudionika i sl.),
− troškovi stručnih osoba angažiranih na projektu/programu,
− troškovi nabavke opreme nužne za provedbu projekta/programa koja mora biti specificirana po vrsti i iznosu, − putni troškovi (npr. dnevnice za službena putovanja),
− izdaci za prijevoz i smještaj (pri čemu je potrebno specificirati broj osoba, odredište, učestalost i svrhu putovanja te vrstu javnog prijevoza, vrstu smještaja i broj noćenja),
− ostali troškovi izravno vezani uz provedbu aktivnosti programa ili projekta.
Prihvatljivi neizravni troškovi projekta su:
-troškovi režija (plin, voda, telefon, internet, najam prostora, struja i slično),
-bankovni troškovi, poštanski troškovi, troškovi uredskog materijala, troškovi knjigovodstva.
Za financiranje projekata u sklopu ovog natječaja raspoloživ je iznos od 12 tisuća eura.
Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinom projektu je 100,00 eura, a najveći iznos po pojedinom projektu je 6.000,00 eura.
Rok za podnošenje prijedloga projekata i programa je 30dana, a završava 22. studenog 2024.
Obvezne obrasce i propisana dokumentacija dostavlja se elektronički putem sustava ePrijave.
Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće (eng. „cookies“) kako bi vam pružili bolje korisničko iskustvo. Možete se dodatno informirati o kolačićima i provjeriti kako ih možete isključiti ili odmah prihvatite instalaciju svih kolačića klikom na "Slažem se".
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Više priča
Udruga La Bella Vita: Započeli upisi u 1. Zimsku sportsku školu u Kutjevu!
Božićna čarolija kroz objektiv: Povratak u prošlost i ove godine
[FOTO] “Radionica za najmlađe: Učenje o pravima kroz igru i kreativnost”